PAC panggil agensi maritim, KDN berhubung perolehan kapal peronda


Alfian Z.M. Tahir

PAC akan meminta semua pihak yang terlibat dalam perolehan OPV milik APMM memberi penjelasan berhubung kelewatan penghantaran kapal itu. – Gambar fail The Malaysian Insight, 26 September, 2022.

JAWATANKUASA Kira-kira Wang Negara (PAC) sebulat suara bersetuju memulakan prosiding perolehan Kapal Peronda Luar Pesisir (OPV) milik Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) di bawah Kementerian Dalam Negeri (KDN).

Pengerusinya, Wong Kah Woh berkata PAC bersetuju APMM dan KDN mesti mengemukakan penjelasan kepada jawatankuasa itu mengenai punca kelewatan penghantaran.


Bermula July 2018, akses bagi laporan penuh hanya untuk anda yang melanggan. Daftar sekarang dan nikmati satu (1) minggu akses percuma!

Langgan sekarang!



Daftar atau log masuk di sini untuk komen.


Komen


  • BAGAIMANA SAYA MENDAPAT PINJAMAN UNTUK PERNIAGAAN SAYA OLEH MARY KENT

    Hai semua, saya melihat ulasan daripada orang yang telah mendapat pinjaman daripada firma Pinjaman Steve Wilson. Secara jujur, saya fikir ia adalah satu penipuan, dan kemudian saya memutuskan untuk membuat permintaan berdasarkan cadangan mereka. Beberapa hari lalu, saya mengesahkan dalam akaun bank peribadi saya berjumlah $880,000, yang saya minta untuk perniagaan. Ini benar-benar berita baik dan saya sangat gembira kerana saya menasihati semua mereka yang memerlukan pinjaman sebenar dan yang pasti akan membayar balik untuk memohon melalui e-mel mereka: [email protected], Mereka adalah pemberi pinjaman yang sah!
    Mereka mampu meminjamkan anda pinjaman.
    Hubungi Encik Steve Wilson.
    E-mel: [email protected]
    laman web: https://stevewilsonfinancialloanfirm.weebly.com

    Dimuat naik 1 tahun yang lalu oleh Sean philips