Saya boleh jadi MB Selangor lebih baik, kata Jamal Yunos


Noel Achariam

Ketua Umno Bahagian Sungai Besar, Jamal Yunos berkata hasratnya mencabar Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali di kerusi Dewan Undangan Negeri Bukit Antarabangsa adalah serius dan menafikannya sebagai gimik. – Gambar The Malaysian Insight, 5 Disember, 2017.

KETUA Umno Bahagian Sungai Besar, Jamal Yunos berkata beliau boleh jadi menteri besar Selangor yang lebih baik berbanding Mohamed Azmin Ali.

Ketua Gerakan Baju Merah itu berkata hasratnya mencabar Azmin di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Antarabangsa bukan gimik, tidak seperti beberapa tindakannya sebelum ini yang katanya bertujuan mendedahkan masalah dalam pentadbiran Selangor.


Bermula July 2018, akses bagi laporan penuh hanya untuk anda yang melanggan. Daftar sekarang dan nikmati satu (1) minggu akses percuma!

Langgan sekarang!


Daftar atau log masuk di sini untuk komen.


Komen


  • Kami ingat kau yg marah2 pakai toala dikawasan awam. Boleh buat apa?

    Dimuat naik 6 tahun yang lalu oleh Tanahair Ku

  • Ini korok punya orang. Apa yang kau bolih buat selain dari lakonan yang bodoh. Luat aku ini degan muka kau tu !!!!!!!!. Lebih baik awak booking dulu tempat yang selesa di Sungei Buloh kalau lambat habis semua dan kena tidur di lantai konkrit ni.

    Dimuat naik 6 tahun yang lalu oleh Lee Lee