Cadangan 3 projek tebatan banjir dipersembah kepada Sultan Johor


Cadangan projek tebatan banjir itu dipersembahkan Menteri Sumber Asli, Alam Sekitar dan Perubahan Iklim Nik Nazmi Nik Ahmad kepada Sultan Johor Sultan Ibrahim Almarhum Sultan Iskandar dalam satu pertemuan yang berlangsung di Johor Bahru hari ini. – Gambar Facebook Sultan Ibrahim Sultan Iskandar , 27 Januari 2023.

SULTAN Johor Sultan Ibrahim Almarhum Sultan Iskandar hari ini dipersembahkan cadangan projek tebatan banjir melibatkan tiga daerah di negeri ini.

Menurut satu hantaran di Facebook rasmi Sultan Johor, cadangan projek tebatan banjir itu dipersembahkan Menteri Sumber Asli, Alam Sekitar dan Perubahan Iklim Nik Nazmi Nik Ahmad kepada Sultan Ibrahim dalam satu pertemuan yang berlangsung di Johor Bahru.

Projek tebatan banjir itu melibatkan daerah Segamat, Batu Pahat dan Kota Tinggi dan akan segera dilaksanakan dalam usaha mengurangkan risiko banjir yang sering melanda beberapa daerah di Johor.

Dalam pertemuan yang turut dihadiri Ketua Setiausaha Kementerian Sumber Asli, Alam Sekitar dan Perubahan Iklim Rosli Isa itu, Nik Nazmi turut memaklumkan situasi banjir di Johor. – Bernama, 27 Januari 2023.


Daftar atau log masuk di sini untuk komen.


Komen