Azmin didesak jelaskan serahan tanah di Ijok kepada dua syarikat


Kelihatan Menteri Besar Selangor Azmin Ali memandang kamera selepas menunaikan solat. Hari ini, Pengarah Komunikasi Strategik BN Abdul Rahman Dahlan mendesak Azmin memberikan penjelasan berhubung tindakan tergesa-gesa kerajaan Selangor menyerahkan tanah bernilai RM1.18 bilion di mukim Ijok kepada dua syarikat pada 2016. – Gambar The Malaysian Insight oleh Najjua Zulkefli, 14 Februari, 2018.

MENTERI Besar Selangor Azmin Ali didesak memberikan penjelasan berhubung tindakan tergesa-gesa kerajaan Selangor menyerahkan tanah bernilai RM1.18 bilion di mukim Ijok kepada dua syarikat pada 2016.

Pengarah Komunikasi Strategik Barisan Nasional (BN) Abdul Rahman Dahlan berkata, tindakan itu menjadi persoalan kerana keputusan mahkamah tinggi dan mahkamah rayuan telah memihak kepada kerajaan negeri pada 2013 dan 2014 dalam kes mengambil alih semula tanah kerajaan negeri yang dimiliki oleh syarikat Mujur Zaman Sdn Bhd dan LBCN Development Sdn Bhd. 


Bermula July 2018, akses bagi laporan penuh hanya untuk anda yang melanggan. Daftar sekarang dan nikmati satu (1) minggu akses percuma!

Langgan sekarang!


Daftar atau log masuk di sini untuk komen.


Komen