Generasi kedua Felda tidak sabar hendak mengundi PRU14


Ikhwan Zulkaflee

Kebanyakan generasi kedua ditemui di Felda Sungai Sayong, Kota Tinggi berkata bersedia memilih PH pada PRU14. – Gambar The Malaysian Insight oleh Nazir Sufari, 6 Januari, 2018.

KEBANYAKAN generasi kedua Felda bersedia memilih Pakatan Harapan (PH) dalam Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) selepas melihat sendiri kelemahan tadbir urus agensi tersebut yang akhirnya menekan hidup mereka sekeluarga.

“Kita kena buat perubahan kerana banyak sangat skandal yang terbongkar dan terbukti adanya kelemahan. Kami mahu perubahan. Kami nak pangkah yang lain (selain BN).


Bermula July 2018, akses bagi laporan penuh hanya untuk anda yang melanggan. Daftar sekarang dan nikmati satu (1) minggu akses percuma!

Langgan sekarang!


Daftar atau log masuk di sini untuk komen.


Komen


  • diharapkan pengundi felda tidak terus termakan dgn fitnah serta penipuan yg dibuat keatas kerajaan berkaitan dgn felda..semestinya kerajaan berusaha memastikan felda terus terpelihara & terus dijauhi dari anasir2 jahat yg mahu menghancurkan felda..

    Dimuat naik 4 tahun yang lalu oleh Amer Farid

  • Hakikatnya IPO FGV idea Yang bukan baik dan disalah tadbirkan. Rancangannya memerlukan perlaksanaan dan perubahan terlalu bsnyank Dan Sukar.

    Dimuat naik 4 tahun yang lalu oleh Bigjoe Lam